НВП «Аріадна®». Здоров'я в кожен дім!
Користь компанії для людини та суспільства визначається базовими принципами, що закладені в ідею її заснування, активністю та наполегливістю її колективу у досягненні мети. Працюючи для здоров'я людей, ми розуміємо, що коли людина погано себе почуває - у неї одне бажання - скоріше позбутися від нездужання.
А коли людина здорова - у неї з'являються різні бажання, здорова людина - може творити!
Тому, ми визначаємо наші базові принципи так:

Місія НВП «Аріадна®»

  • Здоров'я - в кожен дім!
  • Удосконалювати препарати, розширювати їх асортимент та доступність; підвищувати обізнаність професіоналів та споживачів - таким чином, ми піклуємося про здоров'я людей!
  • Створювати можливості для отримання нових знань та розвитку співробітників компанії, наших партнерів, замовників, клієнтів і покупців – таким чином, підвищувати якість та сервіс!

Ключові цінності НВП «Аріадна®»

  • Наші препарати високоефективні та підсилюють здоров'я людини. В наслідок цього та нашої ефективної праці ростуть їх продажі та прибуток підприємства.
  • Прибуток для нас - це засіб для підвищення якості препаратів; добробуту, зростання, інновацій та розвитку - співробітників, підприємства, суспільства.
  • Бути експертами у власній справі.
  • Бути дисциплінованими, точними та стабільними в роботі і результатах.
  • Бути ефективним кожному окремо та команді - в цілому.
  • Прагнути бути максимально корисними для клієнтів і покупців.
  • Бути гнучкими, наполегливими, цілеспрямованими і творчими у наших справах.
  • Бути оптимістичними та відкритими до конструктивного діалогу – бо ми відповідально створюємо майбутнє.

Шлях НВП «Аріадна®»

  • Випуск препаратів із застосуванням класичних і новітніх досягнень науки. Максимально розкривати потенціал природних сполук і мікросвіту, застосовувати сучасні технології - для користі людині.
  • Збільшення обсягів виробництва і прибутку, розширення асортименту, диверсифікація.
  • Висока якість + відмінний сервіс.
  • Уважне ставлення до специфіки, деталей і «дрібниць».
  • Партнерські відносини всередині компанії та з оточуючими. Впровадження взаємовигідних рішень.
  • Безперервне навчання та розвиток компетентності співробітників. Впровадження нових знань в практику.